تخته کلاس یا...
 
درباره وبلاگ


سلام،خیلی خوش اومدین. پروفایل مدیر این وبلاگ فعال هست (فقط با کلیک روی لوگو) در ضمن شما میتونید منو با اسم: Mohammad Shouryabi در سایت فیسبوک،لایک یا اد کنید.(اونجا فعال تر از اینجا هستم.)


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 86
بازدید ماه : 86
بازدید کل : 89637
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

کلام
A web page for read intresting passages
جمعه 23 فروردين 1392برچسب:, :: 19:15 ::  نويسنده : Mohammad Shouryabi

دبیر محترم همواره از ابتدای سال اعلام کرده بود که دانش آموزان حق استفاده از کتاب های پاسخ(گام به گام) را برای حل تمارین ندارند و اگر مشاهده شود که روش حل در دفتر هر کدام از دانش آموزان با کتاب مذکور مشابه بوده،گناهی بس نا بخشودنیست. اما پاسی پیش بنده حقیر در کتاب درسی با مسیله ای مواجه شدم که حل آن بدون مدد خواهی از کتاب و جزوه و البته آن کتاب حل تمارین امکان پذیر نبود و صرفا جهت رفع کنجکاوی روش حل را از ان کتاب اهریمنی جویا شدم و نیز برای پاکسازی این جرم کبیر فردا نیز سوال را در کلاس مطرح کردم تا با روش استاد نیز آشنا شوم. من در این عکس شباهت های این دو روش را نوشتم که گمان میبرم اگر تفاوت ها را برمیشمردم به رقم کمتری می رسیدم.تصویر پایین،تصویر تخته کلاس پس از حل تمرین توسط استاد فرهیخته.(آخه تو که خودت منتشران داری، چرا به ما گیر میدی؟ فک میکنی نمیفهمیم وقتی هی وسط کلاس میری بیرون،میری جوابارو که دیشب نوشتی گذاشتی تو جیبت رو چک میکنی؟؟؟)

 



نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت5:45---5 شهريور 1392
سلام بر شما دوست عزیز

از وبلاگت دیدن کردم ! وبلاگ خوبی داری!

برای آپلود عکس ها و فایل های وبلاگت پیشنهاد می کنم به ما سر بزن!

آپلود سنتر قدرتمند UYF مکانی امن برای آپلود فایل های شما!

آپلود با حجم بالا|بدون محدودیت حجم برای کاربر|آپلود از آدرس|آپلود تا سقف 100mb برای کاربران|بدون تغییر نام فایل|میزبانی همیشگی برای فایل های شما|رایگان|منتظر حضورتان هستیم|آپلود سنتر قدرتمند UYF


ایمان
ساعت1:30---18 مرداد 1392
با سلام
مي خواهم سايتي را معرفي کنم که از آگاهي پيدا کردن از آن حتما استفاده خواهيد برد
ديگر لازم نيست گران شارژ بخريد
با ما حتي کمتر از مبلغي که شارژ مي کنيد مي پردازيد
1000 ---> 990
2000 ---> 1980
5000 ---> 4950
10000 ---> 9900
20000 --- >19800
...
ارزان بخريد / ارزان شارژ کنيد / ارزان استفاده کنيد
زود بيا که منتظرتم
همراه با 3 قرعه کشي در روز
اگه دوست داشتي منو به اسم

خريد شارژ ارزان تر از همه جا

لينک کن
www.e4j.1000charge.com


مدیر
ساعت15:33---15 مرداد 1392
دوست گرامی سلام
وبلاگ زیبایی دارید واستون آرزوی موفقیت دارم.
اگر میخواین وبلاگتون از این قشنگ تر بشه و ابزارهای بهتری استفاده کنین به وب سایت تک سر بزنین زیباترین قالب ها و ابزار فقط و فقط در تک
آدرس تک: T4K.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: